Привітання з днем народження татові від дочки, сина не в віршах


Привітання з днем народження татові від дочки, сина не в віршах

Батько, твій рада був завжди вчасно і на користь. З тебе я беру приклад мужності, сили і впевненості в собі. Мабуть, немає іншої людини, якого я поважав би більше. Завжди відчуваючи тебе поруч, хочу побажати віри в те, що все найкраще тільки попереду.

***

Таточку, вітаю тебе з днем народження! Бажаю багато сил і енергії, гарного самопочуття і відмінного здоров'я, прагнення до досконалості у всіх сферах життя. Нехай радістю і усмішками наповнюється сімейне гніздечко. Нехай всі твої мрії здійсняться і зроблять тебе невимовно щасливим!

***

Дорогий татусю, вітаю тебе з святом, з Днем Народження! У скрутну хвилину я завжди можу розраховувати на твою допомогу і підтримку! Ти завжди радієш моїм успіхам, і я обіцяю, що не буду тебе засмучувати

***

Татусю! Сьогодні ми вітаємо тебе з Днем Народження і бажаємо, щоб у тебе здійснились всі починання, справи завершувалися тільки з успіхом! Будь здоров, будь завжди поруч, будь завжди таким чесним, добрим, розуміючим! Миру і добра, дорожимо тобою, тату! Нехай у тебе знаходиться час абсолютно на все, ти будеш встигати все і завжди, а особливо бажаємо тобі встигати радувати нас своєю увагою і присутністю! Будь сильним, сміливим, веселим і добрим, який ти є сьогодні! Вбивай всіх своїх недругів однієї лише посмішкою! Бажаємо тобі, щоб все дійсно важливі "двері" відкривалися перед тобою, а подолання перешкод приносило задоволення і задоволення! Нехай тебе оточують лише гідні люди, з таким же чистим серцем як ти! Нехай удача не підводить, а друзі не зраджують! Здоров'я міцніє, а зарплата росте!

***

Папа, з днем народження. Бажаємо не втрачати зв'язку з удачею і постійно знаходити свій щасливий знак.

***

Ти допомагав мені зробити свій перший крок і вчив правильно вимовляти перші слова, ти водив мене на дитячий майданчик, а потім дув на розбиті коліна і обіцяв нічого не говорити мамі. Ти чинив всіх моїх ляльок, а потім допомагав робити аплікації в школу. Всі ці роки поруч зі мною був ти – найкращий тато в світі. Сьогодні в твій день народження мені здається навіть слова важко підібрати, щоб виразити всю свою любов і подяку тобі. Ти мій ангел-охоронець, татку, я буду завжди в неоплатному боргу перед тобою. У твій день народження я розумію, наскільки ж мені пощастило, що поруч самий сильний, розумний і мужній тато. Нехай тебе не турбують проблеми, обходять стороною хвороби, а твоя родина буде дарувати тобі свою любов, повагу і підтримку, яких ти гідний як ніхто інший. З днем народження, наш найголовніший у житті чоловік!

***

Любий таточку, від усієї душі прийняти мої вітання в день твого народження. Нехай особистий свято принесе тобі багато радості, удачі і прекрасного настрою. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні мрії. Нехай здоров'я збільшилося в кілька разів. Будь щасливий, мій рідний, і знай, що я дуже пишаюся, що я твоя дочка. Нехай надія, віра та любов будуть вірними супутницями в житті, нехай яскрава зірка освітлює твій шлях. Залишайся завжди таким життєрадісним і впевненим у собі. Хай доля щедро нагородить тебе сповна.

***

Дорогий мій тато, вітаю тебе з днем народження. І нехай сьогодні день буде надзвичайно веселим, щасливим і прекрасним нехай поруч будуть близькі і друзі, нехай у твоєму серці грає музика любові. Бажаю міцних сил тобі і неодноразових перемог, якими ми всі будемо пишатися.

***

Дорогий татусю, вітаю тебе з Днем Народження і хочу побажати тобі, миру на землі, хліба й солі на столі, і щоб здоров'я міцним було, і ніколи не підводило, щоб стукалася радість в дім вранці, ввечері і вдень. Забудь про старості — вона так далеко, і більше радості, нехай буде життя твоє легка.

***

Тебе ми з днем народження вітаємо, з таким великим, щасливим днем. Нехай краще, що було, не піде, а найгірше - нехай ніколи не повториться! І нехай інколи в житті нелегко, живи красиво, вільно, широко, люби людей світло і простодушно.

***

Мені життя подарувала величезний скарб! У мене є чудовий, єдиний і неповторний татко! Коханий, мудрий, найдорожчий і самий коханий чоловік на землі. Нехай збуваються усі твої мрії. Негаразди і невдачі обходять тебе стороною. Твій життєвий ентузіазм не знає кордонів. З тобою завжди весело і цікаво проводити час. А твоє вміння вислухати і дати слушну пораду просто захоплює. Як хочеться, щоб твоє життя було нескінченною. А ми поруч з тобою раділи щастя, яке у нас є. Здоров'я, радості, гарного настрою, всіх благ. Знай, що ми завжди поруч і ніколи не кинемо тебе. Ти для нас промінчик світла. Любимо, цінуємо, захоплюємося і міцно цілуємо. Твої діти. З днем народження наш дорогий!

***

Татусю! Вітаємо тебе з твоїм днем і бажаємо бути завжди молодим і спортивним, не звертати уваги на сивину. Жартувати і пустувати навіть тоді, коли разменяешь дев'ятий десяток. А поки ти у нас самий красивий і найкращий тато в світі, ми тебе дуже любимо!

***

Побажати хочу я найдорожчому таткові в світі, щоб він ніколи не хворів, не відчував самотності, завжди був веселим. Бажаю, щоб завжди і скрізь супроводжувала удача в справах, щоб неодмінно збувалися всі мрії та заплановані справи! У день народження нехай сяють тільки для татуся в небі яскраві зірки і махають хвостами комет успіху! Нехай сині птахи удачі оселяться під твоїм вікном і щоранку дарують тобі величезне багатство!

***

З днем народження, дорогий мій тато. У цей день бажаю тобі море позитиву та посмішок, океан здоров'я, щастя і добра. Нехай все у тебе виходить, нехай удача завжди тобі всміхається, нехай у твоєму житті не буде похмурих і поганих днів. Будь завжди таким же сміливим, талановитим і найкращим!

***

Тато, ти мій гід на життєвій стежині, ти мій кумир. Мені так пощастило, що ти мене розумієш. Завжди підтримуєш. Ти показав мені напрямок, у якому потрібно рухатися, навчив ніколи не здаватися. Ти був мені опорою, коли інші йшли. Ти, дійсно, самий чудовий батько на землі. Ти той, хто наповнив моє життя радістю і веселощами. Ти завжди будеш моїм героєм. Я знаю, що щоб не відбувалося, у мене завжди є людина, до якого я можу звернутися за порадою, а твоя посмішка додасть мені сил для боротьби навіть у найскладніші й похмурі дні. Тато, мені просто невимовно пощастило, що у мене такий тато, як ти. Друзі приходять і йдуть, але сім'я назавжди. Спасибі, що ти є, за те, що завжди поряд. Добре тобі провести день народження! Ми всі постараємося зробити його неймовірним, щоб ти ніколи в своєму житті не зміг її забути.

***

Татку, ти – найважливіша людина в моєму житті. Знаєш, твоя турбота так само, як і опіка моєї мами, насправді дуже важливі і значимі. Велике спасибі за те, що ви даруєте мені, за ті прекрасні цінності, які вкладаєте в мене. Татусю, ти допомагаєш мені зрозуміти, яким повинен бути справжній представник сильної статі, адже це виявляється воістину важливим для підростаючої дівчини. Хочу побажати тобі багато щастя і можливості повірити в те, що навіть найпотаємніші побажання обов'язково будуть проявлені в реальності. Бажаю тобі здоров'я і енергії, адже без них просування в обраному напрямку не вдаватиметься. Дорогий мій, нехай доля протегує тобі, і негаразди навіть не з'являються на горизонті. Як мені хочеться вірити в те, що у тебе все обов'язково буде складатися тільки на 100%. Люблю тебе, тату, і вітаю з Днем народження.

***

Улюблений батько! Так багато років ти працюєш на благо сім'ї, і так рідко вдається тебе дійсно за все подякувати! І ось сьогодні, в дату свого Народження, коли вся родина зібралася за святковим столом в честь тебе, я нарешті можу за всіх сказати, який же ти хороший батько! Прекрасний чоловік, турботливий сім'янин, турботливий тато! На тобі тримається вся наша родина, від тебе залежить наш добробут, ти головний і самий необхідний! Ще хочеться відзначити твою унікальну здатність, тільки в тебе, виходить, заспокоїти і дати слушну пораду кожному з членів сім'ї! Тільки ти можеш знайти вихід з будь-якої ситуації і не дати розкиснути остаточно! Ти справжній чоловік, ти – найкращий з отців! І нехай добро, яке ти робиш для нас, повернеться тобі твоїм здоров'ям! З Днем Народження, шановний батько! Ми любимо тебе, тату!

***

Любий татко, коли ти з нами поруч, всі проблеми кудись зникають. Ти завжди даси пораду, зігрієш своїм теплим поглядом. Сьогодні ти відзначаєш свій день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким знаменним святом. Міцного здоров'я тобі, великих удач і перемог, величезного щастя і добра в долі. Нехай біди й печалі проходять мимо, Хай зозуля накукує тобі сто років життя. Будь завжди веселим, мудрим, і не сумуй. Нехай господь дарує тобі благословення.

***

Рідніше за тебе батько, ні у мене, ти моя опора, надія і захист! І в твій день народження мій любий таточку, хочу тобі побажати бути сильним і стійким, життєрадісним і впевненим у завтрашньому дні. А життя нехай дарує тобі лише приємні сюрпризи та подарунки.

***

Рідний мій чоловік! З твоїм днем! Не знаю, скільки треба слів, так і яких, щоб висловити мою до тебе любов і благоговіння! Те, що я хочу тобі сказати, було сказано вже мільйон разів, але я скажу ще раз. Ніякі проблеми та негаразди не зможуть порушити ідилію наших відносин і розірвати нашу спорідненість! Тато! Ти найкращий, улюблений і дорогий людина для мене на цьому світі, і якщо у тебе все буде добре, мій внутрішній світ буде цвісти навесні в будь-який час року! Бажаю тобі ніколи не перетворювати наш з тобою світ в зиму! Будь ласка, найщасливішим, це важливо! Я бажаю тобі неземних перемог, запаморочливого щастя, небесних висот, ослепляющей удачі і космічної любові! Бажаю, щоб життя було цікавим, насиченим, яскравим, з інтригами, з подорожами, із зустрічами, з бажанням! Тато, татко коханий, з Днем Народження тебе!

***

Таточку! Вітаю тебе і бажаю бути молодим і спортивним, не піддаватися років і не звертати уваги на сивину. Жартувати і пустувати навіть тоді, коли разменяешь дев'ятий десяток. А поки ти у мене самий молодий і найкращий татусь у світі, я так тебе люблю!

***

Милий тато, мій рідний і дорогий чоловік! У твій день народження я щиро хочу, щоб життя щедро обдаровувала тебе добротою, здоров'ям і позитивом. Для мене ти завжди приклад для наслідування і мудрий наставник. Бажаю тобі успіху і удачі у всіх починаннях.

***

Як вже довели вчені, на цій планеті є тільки один, найбільш поширений свято. І називається він днем варення. Насправді у більшості людей розуміння святкувати це свято прийшло з самого дитинства. Адже саме тоді нам так сильно подобалося задувати свічки на святковому пирозі. І зараз, ми просто не повинні робити нічого для того, щоб якось вести себе сумно. Сьогодні татко, ми зможемо показати тобі те, як твої діти можуть святкувати. І нехай це буде для тебе якимось новим досвідом. І також мені хочеться виголосити для тебе слова, які обов'язково будуть для тебе трохи приємними. В житті ти досить часто зустрінеш багато людей, які можливо будуть тобою користуватися. Але, ти завжди повинен бачити все наскрізь. Адже тільки таким чином можна буде відрізнити підробку від справжнього.

***

Дорогий мій батько, пам'ятаєш, як ти мені розповідав про те, що для тебе в цьому житті був лише один найулюбленіше свято. І він називається днем варення. Ти говорив про те, з яким нетерпінням його чекав, щоб якомога швидше забрати свій подарунок, і розкрити його. А ще тобі так сильно подобалося задувати свічку на святковому пирозі. І тепер я постараюся зробити для тебе свято мрії. Якщо ти намагаєшся бути веселим сьогодні, то тоді свято насправді зможе вдатися. І знаєш, мені також потрібно побажати тобі завжди залишатися самим собою. І нехай це буде зовсім непросто, але ж тільки ти будеш потім отримувати результати. І головне, що завжди надійся тільки на свої сили, і тоді тебе зовсім не будуть чекати ніякі розчарування в житті. Так що випадок сказане мною, і намагайся виправитися.

***

Сьогодні День Народження у самого чудового людини у Всесвіті - мого батька! Славний чоловік, коханий мені і моєму серцю! Глибина його чарівної душі змушує мене забути про колишню болю і смутку! Бажаю тобі душевної радості і доброти серед рідних і близьких! Креативу, успіху і приємного життя! Нехай удача і щасливий випадок завжди буде на твоєму боці! Бажаю тобі міцного здоров'я та кавказького довголіття! Все, величезне, що зроблено тобою для нашої родини, стало можливо тільки завдяки твоєму професіоналізму, великим праці, відданості і нескінченної любові до рідних! Бажаю все твоє довге життя залишатися завжди самим щасливим батьком, чоловіком, братом, сином і просто людиною! Чоловічого щастя тобі, тату, сімейного благополуччя та матеріально достатку! Хоч ти і справляешь з фінансовими труднощами сам і без допомоги, але побажати ще більше фінансів нікому не завадить!

***

Таточку, вітаю з днем народження! Бажаю щоб твої очі завжди іскрилися щастям, серце наповнювалося молодістю, в житті супроводжувала удача! Нехай у твоїй душі панує спокій, гармонія і прагнення до нових емоцій, а з мамою ніколи не буде великих розбіжностей!

***

Тато, ти самий сильний і добрий чоловік з безлічі всіх, кого я знаю. Ти завжди приклад для мене, і у тебе завжди є чому повчитися. І всього хорошого в житті, за що я можу дякувати тебе, я постараюся навчити і своїх дітей. Сьогодні бажаю тобі добра, радості, тепла, благополуччя, світлих і яскравих днів, везіння і, звичайно, щастя. З Днем народження!

***

Татусю, будь ласка, уважно подивися на мене. Перед тобою стоїть твоя доросла дочка, яка вже сама мама і дружина, але в твоїх очах я завжди буду першокласницею з банком навскоси. Дозволь мені в твій день народження сказати, як сильно я люблю тебе. Знаєш, на всіх чоловіків у моєму житті я дивилася дуже уважно, порівнюючи з тобою. А все тому, що ти найкращий, самий гарний, мужній, сильний, спритний і найдобріший. Тому що ти мій татко. З днем народження тебе, мій найкращий чоловік, нехай всі біди і хвороби тікають геть з нашого будинку, а замість них тут назавжди поселяться щастя і радість. Ти завжди щедро обдаровував мене своєю любов'ю і теплом, а тепер дозволь мені подбати про тебе, мій рідний.

***

Дорогий мій таточку, вітаю тебе з Днем народження! Від усієї душі бажаю тобі міцного здоров'я, щоб рідні завжди дарували ласку, теплоту і турботу. Нехай тебе по п'ятах переслідує удача і неймовірний успіх, збуваються всі заповітні, і не дуже, бажання. Будь щасливий, мій улюблений татусь!

***

Самий головний, самий надійний людина для мене на землі – це батько. Я вдячна, таточку, за все, що ти для мене робиш: за твою турботу, за ласку, а часом і строгість, за твою справедливість. Вітаю тебе, мій рідний, з прекрасним святом – днем твого народження. Хай сонечко подарує тобі промінчик тепла, хай спів птахів підніме тобі настрій. Бажаю міцного здоров'я, всіх благ, достатку та впевненості у собі. Нехай тебе оточують хороші надійні друзі. Величезного щастя тобі, довгих і щасливих років життя.

***

Джерело: pryvitay.co.ua

Коментарі