Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина своїми словами, українською мовою

Вітаю з святом Народження. Хочу тобі сказати, що твоя щирість притягує людей, твій сміх змушує сміятися оточуючих, а твій гострий розум здатний знайти вихід з найскладніших ситуацій. Коли ти щаслива, хочеться бути такими ж щасливими усіх навколо. Так будь же завжди щаслива! Добивайся, підкорюй нові вершини, люби. Живи так, щоб потім не пошкодувати про одній хвилині свого життя. Нехай всі сюрпризи долі будуть приємними, а найбільшим приводом для переживань стане зламаний ніготь. Нехай доля береже все, що тобі важливо. Здоров'я тобі і рідним! Дружби, міцною як вино! Пристрасної любові і довгою! Зі святом твого Народження – з цим світлим днем, дорога і улюблена іменинниця!

***

Нехай я і не вмію занадто сильно і красиво ораторствувати, і тому буду говорити тільки своїми словами, і я тебе дуже люблю, люба моя мама, адже ти мене не тільки народила, ти мене і виростила, і зробила з мене людину, дала освіту! Нехай тебе ніщо не бентежить, і ти завжди зможеш радіти навіть самому простому дня в нашому житті, і нехай буде навколо багато друзів, з якими і старіти буде не страшно! Бажаю величезною силою волі, щоб витримати всі негаразди нашого життя, і все одно нехай ти нічого не боїшся! Я бажаю багато всього тобі, щоб щастя було величезним! Нехай я кажу занадто банальні речі, які давно всім відомі, все одно знай, що я згадую багато зворушливі моменти нашої спільної життя, коли я був ще дитиною – маленьким і незграбним, але навіть тоді я згадую всі прекрасні миті, пов'язані з тобою, моя мама!

***

Дорога матусю, я хочу побажати тобі молодості і енергії, здоров'я і сил. Нехай життя тебе зігріває і оберігає від нещастя. Вірю в те, що ти обов'язково досягнеш нових цілей, пройдеш багато повороти долі з гордо піднятою головою. Хоча я вже встигла вирости, але моя любов до тебе продовжує залишатися безмірної і справді щирою. Мамуля, сподіваюся, що я побачу посмішку на твоєму обличчі і світяться очі навіть через багато років. Хочу вірити в те, що у тебе все обов'язково буде складатися тільки найкращим чином, адже теплота серця, ніжність характеру завжди дивують. У такий цінний день, озираючись назад і розуміючи всю працю по вихованню мене, хочу подякувати за турботу та опіку, увагу і поради, любов і ніжність. Нехай домашнє вогнище продовжує існувати, тому бажаю тобі близькості рідних і улюблених людей, підтримки. Я люблю тебе.

***

Мама, бажаю тобі сьогодні загадати найзаповітніше бажання! Воно неодмінно збудеться – потрібно просто в це вірити! Нехай поруч з тобою завжди будуть близькі та улюблені люди, а в твоїй душі панує гармонія, і супроводжує удача у всіх твоїх починаннях!

***

Моя дорога мама, вітаю тебе з днем народження. Донечка тобі бажає мажорній тональності в пісні твоїй життя, високих нот щастя і радості, чистого звучання струн твоєї душі і великого насолоди кожним чарівним миттю і добрим моментом.

***

Бажаємо тобі завжди залишатися найкрасивішою, самою улюбленою і найщасливішою! Нехай твоє життя буде наповнена радісним спілкуванням, яскравими подіями та незабутніми емоціями!

***

Улюблена наша Мама, вітаємо тебе з днем народження, бажаємо тобі самого головного здоров'я і терпіння, адже твоє здоров'я-це наш спокій, а твоє терпіння-це наше благополуччя. Іноді тобі складно з нами і з цього ми проси у тебе приписи постів за наші вчинки і слова, але не дивлячись на всі дрібниці життя ти для нас залишаєшся самим рідним і коханим, адже тільки ти зігріваєш нас своїм материнським теплом коли нам погано, тільки ти притиснеш нас до своїх грудей і приголубиш. Ми дуже любимо тебе, наша рідна. З днем народження, будь щаслива.

***

Привітання від дочки для мами, висловлене своїми словами може прозвучати за святковим столом, а можна написати ці побажання на листівці або відправити мамі листом по електронній пошті. Тільки вам вирішувати, яким буде привітання, головне – щоб ці слова йшли від серця. Тоді і ви будете раді тому, що змогли тепло привітати маму з днем народження, і їй буде дуже приємно.

***

Самого чудового в світі мамулика вітаю з днем народження. Бажаю збивати всіх навколо своєю красою і високим свої інтелектом, бажаю, щоб люди-редиски обходили тебе стороною, щоб в житті кожного з нас ти була важливим суб'єктом.

***

Вітаю свою улюблену матусю з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, щастя, радості, благополуччя, добра, любові. Нехай доля буде до тебе прихильна і приносить тільки приємні сюрпризи. Також хочу побажати, щоб ти завжди була оточена теплом і турботою своїх близьких і рідних. Я тебе дуже люблю!

***

За ці роки ти дала мені безліч відмінних рад, мама. Я хочу провести цей особливий день з тобою і використовувати його як можливість подякувати тобі за все, що ти робиш. Ти на один рік старше, що може означати те, що ще на один рік ти мудріший. Спасибі за те, що ділилася своєю мудрістю протягом багатьох років. Ти приголомшливо красива, і я кажу це не просто тому, що у тебе день народження. Я не можу висловити, як багато ти для мене значиш. Але ти знаєш мене краще, ніж я сам, тому я впевнений, що ти вже знаєш. Чим старше я стаю, тим краще усвідомлюю, що мама завжди права. Я люблю тебе від усього серця. Щоранку, коли я прокидаюся, я роблю те, що змушує мене думати про тебе. Від приготування їжі до прибирання та догляду за дітьми я бачу тебе у всьому, що я роблю. Спасибі, що мені дала важливі уроки життя. Життя з тобою насправді, - це пригода, і я з нетерпінням чекаю продовження.

***

В твій ювілей, мамусю, дуже хочеться побажати здоров'я, щоб волосся твої не сивіли, а щастя і радість наповнювала душу твою день за днем, а серце співало від любові! Бажаю, щоб ти ніколи не знала болю, не плакала від образи, не відчувала самотності! А ми, твої діти, обіцяємо балувати тебе, оточувати турботою і ласкою, щоб ти ніколи не чула тиші байдужою! Спасибі за все, з днем народження!

***

Матуся, ніжна і ласкава моя, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі багато хороших подій і радісних новин приємних сюрпризів, захоплення і спокою. Нехай твоя усмішка грає на дорогому мені особі, а тепло і душевність зігрівають нашу сім'ю. Хочу тебе бачити найщасливішою, самої здоровою, адже ти найкраща мама!

***

Я хочу всім серцем привітати маму з народженням на світі! Бажаю тобі бути неповторною і приголомшливо красивою. Нехай очі не тьмяніють і вогонь душі ніколи не згасає. Бажаю уваги, тепла і розуміння. Нехай день народження стане одним із самих особливих днів у році. ©

***

Людське життя зовсім не довга. Вона пролетить, що й помітити не зможеш, як це швидко відбулося. Ось чому зараз ні в якому разі не можна запускати всі, в надії на те, що все влагодиться, само собою. Кажу все це я не просто так. Адже дивлячись на тебе мама, складається таке враження, що ти зовсім не радієш життю. Але, я не дозволю тобі сумувати. Вже я постараюся зробити все так, щоб у тебе не залишилося жалю. Я прийшла до тебе зовсім не просто так. І я зробила це для того, щоб сказати тобі вітання своїми словами. Ти для мене найрідніша людина на білому світі, і тому втрачати тебе мені зовсім не хочеться. Знай дорога, що щоб не сталося, я тебе не кину, і завжди буду поруч, щоб підтримати тебе у всьому. Так що сміливо можеш в трудною хвилину покластися на мене.

***

З днем народження, моя мила мама, зі святом молодості душі і відради серця. Бажаю тобі ні на хвилину не впадати в смуток або відчай, кожен день зустрічати з натхненням і посмішкою, ніколи не припиняти мріяти і вірити в диво, завжди нас дивувати і бути щасливою всюди.

***

Мама, я дуже хочу тобі побажати всього найкращого, що тільки є на світі і найважливішого — здоров'я. Бажаю, щоб менше втомлювалася, рідше хворіла, частіше відчувала себе щасливою і легким, як пушинка. Нехай у тебе буде привід радіти кожному новому дню.

***

Моя рідна мама, ти найближча і найрідніша людина на всій землі. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб Господь дарував тобі тільки прекрасні миті. Міцного здоров'я тобі, мамочко, успіхів у всіх починаннях. Нехай зозуля накукує тобі багато – багато років життя. Нехай твої мрії неодмінно збудуться. В житті твоєму нехай не буде печалі, нехай тебе всюди зустрічає тільки щастя. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми надійними супутниками у житті. Всіх благ тобі, рідна.

***

Улюблена матуся, від чистої душі поспішаємо тебе привітати з днем народження. Наш найголовніша людина на землі, нехай довше триватиме твій життєвий вік, нехай з кожним роком прибуває здоров'я і щастя. Спасибі тобі, рідна, що ти даруєш нам ласку, вчиш бути добрими і чесними. Низький уклін тобі до землі. Бажаємо в житті тобі все встигнути, хай не старять тебе року, а в душі завжди живе весна. Будь завжди коханою і бажаною. Всіх благ тобі, достатку, благополуччя та родинного достатку. Удачі тобі у всьому.

***

З днем народження, мамуль. Бажаю не хворіти, не сумувати, не сумніватися в своїй удачі і не турбувати своє серце по дрібницях. Мама, твоя усмішка нас радує щодня, хай душа твоя завжди співає і влаштовує свято.

***

Дорога моя, кохана матуся. Тобі сьогодні виповнилося .. років. Бажаю тобі величезного, пухнастого щастя, виконання найпотаємніших і заповітних бажань. Величезного тобі здоров'я, щастя в сімейному житті. Ти завжди так заряжаешь позитивом! Я хочу, щоб і у тебе завжди був чудовий настрій, душа співала від радості і щастя. Хочу також побажати тобі багатства, хоч ти не вважаєш гроші головною складовою щастя.

***

Сьогодні, в день народження своєї мами, я хочу низько вклонитися їй за щастя насолоджуватися кожним прожитим днем, за радість спілкування з рідними, друзями, з усіма, хто зустрівся на моєму шляху. Мама, як хочеться подарувати тобі всі квіти на планеті, але подарую тобі твої улюблені ромашки. Але гадати на ромашці не треба, я і без того люблю тебе всім серцем.

***

Мамине серце так ніжно стукає, але при цьому можна відчути дивовижну турботу. Спасибі тобі, люба, за те, що ти кожен день опиняєшся поруч, даруєш мені турботу та опіку, намагаєшся захистити від суворого життя. Моє дитинство проходить мирно і спокійно, а надія на щасливе майбутнє тільки зміцнюється. Знаю, наскільки ти переживаєш за мене, але завжди готова зробити крок назустріч до мене. Хочу побажати тобі багато яскравих миттєвостей і справжнього щастя, здійснення заповітних мрій, впевненості у світлому майбутньому. Вірю в те, що твоя душа обов'язково буде залишатися молодою, а старість навіть не з'явиться на горизонті. Горі зіркою і світися від щастя, прекрасних миттєвостей життя. Мамочко, я завжди буду поруч з тобою, адже я – твоя єдина донька. Пам'ятай про те, що я тебе дуже сильно люблю, адже ми з тобою стає все ближче один до одного.

***

Наша улюблена матуся, ми з'явилися на світ завдяки тобі. Дякую тобі за тепло, любов і безсонні ночі, проведені біля мого ліжечка. Все, що ми знаємо і вміємо ми ввібрали з твоїм молоком. Матусю, ми дуже любимо справи. З Днем народження тебе, наш головний у житті людина!

***

З днем народження мамуля, з радістю бажаю тобі всього самого найкращого, та більше, мені надзвичайно приємно бути твоїм сином. Я вдячний за все, що ти для мене зробила і у відповідь бажаю тобі безмірного щастя до кінця, довгих років твого життя. Адже ти для мене не просто мама, ти ангел який подарував мені життя. Прийми подяку від свого сина.

***

З днем народження, люба мамо! У всіх мовах світу не вистачить слів, щоб висловити мою подяку за все, що ти мені дала. Мама, я бажаю, щоб ти залишалася такою ж доброю, такою ж прекрасною і такою ж світлою, який ти завжди і була. Нехай все, про що ти мрієш скоріше виповниться, мама. З днем народження!

***

Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі