Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою

Дорогий друже! Вітаю з днем народження! Тобі я бажаю жити, не знаючи горя, бід, нещасть. Нехай твої починання завжди добре і вдало закінчуються, а мрії неодмінно збуваються, даруючи радість і щастя! Будь відкритим і чесним людиною і тоді на твоєму шляху зустрінуться лише гідні люди!

***

Коханий мій! Вітаю тебе з твоїм святом! Бажаю тобі здоров'я, щастя, удачі, везіння, успіхів у житті. Ти мій захисник і мій герой, і я тебе дуже сильно люблю, ціную, поважаю і березі. З Днем Народження, коханий!

***

Вітаю з дивовижним і неповторним святом, З Днем народження! Завжди бери від життя те, що можна і дано. Адже життя, заново не переживеш. Люби завжди і будеш коханим. Нехай цей світлий і високий день, принесе тобі лише радість, успіх і здоров'я.

***

Радуй оточуючих своєю гостинністю, доброзичливістю, гумором і посмішкою! Бажаю плисти по океану долі з чітким курсом, попутним вітром і неймовірною удачею!

***

З днем народження. Нехай для такого хлопця, як ти дарма будуть всі труднощі і біди. Бажаю дихати на повні груди, ніколи не втрачати свій квиток удачі і завжди залишатися щасливчиком своєї долі.

***

Мій самий любий і коханий чоловік, я хочу привітати тебе з твоїм днем! Кожен рік в цей день я починаю з одного і того ж, сьогоднішній день не буде винятком. Я хочу привітати твоїх батьків, а також хочу сказати їм величезне спасибі за те, що ти є в моєму житті. Я бажаю тобі здоров'я, сил і енергії – все це потрібно тобі для того, щоб ти зміг досягти всіх своїх цілей, реалізувати всі плани і мрії. Я впевнена, що у тебе все вийде, потрібно лише трохи почекати і прикласти зусилля. Я обіцяю зі свого боку надати всю підтримку і допомогу. Будь певен, що ти не один, тому що у тебе є я, є твоя родина, твої близькі і рідні. Ми всі дуже любимо тебе, пишаємося тобою і твоєю завзятістю. Все буде просто чудово, мій улюблений. Найголовніше, що ми з тобою разом, що ми підтримуємо один одного, а все інше буде.

***

З днем народження вітаю милого і сміливого, спритного і ніжного, красивого і розумного, цікавого і веселого хлопця. Нехай твої ноги з легкістю продовжують щасливий життєвий шлях, хай в руки до тебе постійно йде удача, нехай голова поповнюється свіжими і чудовими ідеями, хай серце живе щирою і гарячою любов'ю.

***

Коханий мій! Хочу побажати тобі йти тільки вперед за правильною і рівній дорозі, не звертаючи і не потрапляючи в життєві ями. Добивайся завжди своїх цілей, ніколи не здавайся, будь любимо, здоровий і завжди з гарним настроєм, повним сил, енергії і запалу. З днем народження!

***

Бажаю, щоб ти був завжди молодий і красивий, щоб був злегка моп і йолоп, що був і плейбой, і хлопець свій, і як завжди, щедрий і широкий душею.

***

Одного разу, коли приснився прекрасний сон, прокинувшись, ми говоримо: «Як шкода! Це був всього лише сон...». Любов моя! Я дуже хочу, щоб сила моєї любові з'єдналася з моїми щирими побажаннями в твій День народження, і вони здійснилися! Нехай твоє життя буде краще самого прекрасного сну! Я бажаю тобі не знати втоми і завжди бути повним сил і готовності виконувати свої плани; нехай на твоєму шляху не буде перешкод і сумнівів, але в достатку зустрічаються удача і натхнення!

***

Коханий, сьогодні твій День народження! Я дякую долі за те, що вона подарувала мені зустріч з тобою і щастя любити і бути коханою! Ми розуміємо один одного з півслова, ми дивимося в очі і відверто, без фальші і зайвих слів, просто любимо один одного! Бажаю, щоб наші почуття були вічні, а цінність їх зростала з кожним днем! Нехай у нас буде міцна, справжня родина, чудові діти і спільне світле майбутнє. Будемо підтримувати один одного в починаннях і радіти успіхам, часом, розділяти смуток і переживання. Іди сміливо по життю, а я завжди подам тобі свою теплу жіночу руку! З Днем народження, мій коханий чоловік!

***

З днем народження вітаю тебе! Нехай наша любов буде унікальна, буде давати глибокі коріння всередині. Нехай у нас будуть два крила, одне тіло й одна голова і бажання літати. Бажаю нам стільки любові, скільки можливо. Адже вона допомагає вірити і мріяти.

***

Дорогий наш іменинник! З наступившим святом тебе! Нехай ця серйозна і велика дата не наступить на горло твоїй веселій, відчайдушної пісні, не розучить тебе радіти життю і насолоджуватися кожним днем її! Від усієї душі вітаємо тебе, наш юний Ювіляр!

***

У твій День народження хочеться побажати, звичайно, багато. Здоров'я відмінного, успіхів та кар'єрного росту в роботі, в душі щоб завжди була радість і щастя.

***

Хочу привітати мого найдорожчого людини з його особистим святом. З твоєю появою моє життя стала набагато цікавіше і яскравіше, за що я тобі хочу неодмінно сказати величезне спасибі. Мій любий, я хочу від щирого серця привітати тебе і, звичайно, побажати міцного здоров'я. А ось щастям і любов'ю я тебе сама забезпечу, так що можеш навіть не переживати. Ти в мене такий приголомшливий людина, що іноді я сама собі заздрю з-за цього. Мені дуже пощастило з тобою, тому знай, що я зроблю все для того, щоб зберегти наші відносини. Будь впевнений, що я готова присвятити все своє життя тобі і нашим майбутнім дітям. Я впевнена, що ми з тобою зможемо побудувати чудову сім'ю, якою будемо пишатися. Вітаю тебе ще раз, мій найулюбленіший і рідненький. Велике спасибі твоїм батькам за тебе! Сьогодні і їх свято теж, тому хочу привітати твоїх чудових батьків з твоїм святом.

***

Сьогодні ми вперше святкуємо твій День народження разом... і мені здається, що я перебуваю на найкращому святі в світі! На чолі його – ти, сьогодні всі гості привітають тебе і побажають багато хорошого, і нехай все збудеться! А потім, коли всі розійдуться по домівках, я обійму тебе і зізнаюся в любові і повторю те, що побажаю зараз... Хай для тебе кожен день світить сонце, зірки і місяць! Хай за тобою завжди слід твій ангел-хранитель і береже, допомагає і виконує всі бажання!

***

В цей особливий час, в цей особливий день, хочу побажати одному особливому людині мати в особливо великих кількостях те, до чого лежить його особливу серці... І не використовувати без діла тавтологію...

***

Якщо знайшов любов – не відпускай її, бережи, тримай міцно в руках! Цінуй близьких, тих, хто поруч, тих, хто любить! Я завжди буду поруч з тобою! Буду цінувати і розуміти, любити і поважати. Я буду самою вірною дружиною! З Днем Народження коханий, дорогий!

***

Милий хлопчина! Вітаємо тебе з настанням нового етапу в твоєму житті, з чудовим святом твоєї молодості, з Днем Народження! Це прекрасна можливість сказати тобі, щоб ти завжди залишався таким самим життєрадісним, веселим, оптимістичним, впевненим у собі, красивим, струнким і здоровим! Нехай доля балує тебе щасливим випадком, частіше дарує удачу, готує приємні сюрпризи і не судить строго твої помилки! Нехай у твоєму житті будні будуть здаватися святами, нехай кожен твій ранок починається з доброго побажання рідної людини! Нехай кожен твій вечір приносить тобі задоволення від прожитого дня, і нехай завтра буде краще, ніж учора! Бажаємо тобі завжди залишатися молодим і сильним, вольовим і позитивним, турботливим і вірним своїм життєвим принципам! Нехай твоє життя складається так, як ти її собі уявляєш! Щастя тобі в усьому, хлопець!

***

З днем народження вітаю! І бажаю мудрості, сили, здоров'я і нескінченної енергії, матеріального достатку. Кар'єрних злетів вам. Нехай в кожному дні присутні приємні несподіванки та сюрпризи. Хай дім буде сповнений затишку і радості, робота приносить задоволення, а поруч знаходяться тільки приємні серцю люди.

***

Я бажаю тобі від люблячого серця: хай в будинок до тебе приходять люди тільки з добрими намірами, нехай приносять тільки хороші вісті, нехай буде стіл багатим, вино міцним, а обійми — жаркими!

***

Дорогий мій! Я від всього серця вітаю тебе з Днем Народження! Я дякую долі за те, що вона звела нас! Сьогодні я хочу побажати тобі досягнення всіх цілей, які ти поставив перед собою. Нехай з цього дня у твоєму житті не з'являться більше неприємності та негаразди. Нехай всі дні твої будуть святковими, як цей!

***

З днем народження, добрий, милий, красивий, розумний, привабливий і чудовий хлопець. Нехай мрії юності і молодості стануть реальністю, хай оптимальним і вірним буде кожне прийняте тобою рішення, нехай щасливим і світлим буде кожна мить життя. Бажаю великих успіхів у справах і радісних подій на особистому фронті.

***

Коханий і єдиний, вітаю тебе з днем народження. Все, що ти задумав, нехай неодмінно збудеться. Нехай в твій свято сонечко пошле з небес тобі привіт, а в будинок нехай неодмінно постукають удача і щастя. Міцного здоров'я тобі, мій милий, прекрасного настрою і всього найкращого. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе. Будь завжди таким життєрадісним, красивим і ласкавим. Хай тобі у всьому завжди щастить, і хай птах щастя вибирає тільки тебе.

***

Рідний мій! Коханий! Сьогодні, в день твого народження, я хочу побажати тобі завжди досягати своєї мети! Адже це так важливо домогтися того, до чого прагнеш! Нехай твоє життя буде щасливе і люди нехай дарують тобі тільки добро!

***

Хочу привітати тебе з Новим Роком! Так, так, з новим роком твого життя. Новий рік — це яскраві вогні, зірка на ялинці і мішок подарунків. Так нехай цей рік принесе тобі багато яскравих незабутніх моментів, зірку, яка завжди буде висвітлювати твою дорогу і великий мішок радості!

***

Коханий, мені пощастило в житті, що я зустріла тебе. Ти справжній чоловік. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою, тільки ти даруєш мені любов і ласку. У тебе сьогодні день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе зі святом. Нехай сьогодні буде краще, ніж вчора. Бажаю величезного успіхів на роботі, високого кар'єрного росту. Будь коханим і бажаним, нехай моя любов завжди оберігає тебе. Йди завжди вперед, і не бійся ніяких перешкод на шляху. Нехай весна завжди живе в твоєму серці.

***

Джерело: happyb.com.ua

Коментарі