Найкращі привітання з днем народження подрузі


Найкращі привітання з днем народження подрузі

З Днем народження, моя дорога подруга! В цей день тобі, такому рідному для мене людині, так хочеться побажати всього-всього: і гарного настрою і успіхів у всіх справах, і удачі завжди і скрізь, і любові казково-красивою, і вірних друзів, і позитивних вражень, і щастя безмежного, і величезного натхнення, і грошей мішками, і міцного здоров'я. А найбільше хочеться побажати, щоб всі побажання збулися.

***

Сонечко моє, подруженька, вітаю тебе з цим чудовим днем! Пускаючи чоловіки падають на коліна від твоєї краси і мудрості, а начальство розступається, коли ти проходиш мимо. Спасибі тобі, що ти у мене така. І скажи спасибі найголовнішим ювелірам, твоїм батькам.

***

Подругу з днем народження вітаю в цей радісний і світлий день. Нехай у твоїй душі світить сонце і серця радісно тріпоче. Нехай любов зігріває в холодні дні, а на роботі панує повага і захоплення. Нехай здоров'я буде завжди міцною, як горішок, а посмішка теплою, як сонячний промінчик. Живи, не знаючи суттєвих проблем і гірких бід.

***

Подружка люба моя, з тобою і на війні не страшно, надійна і смілива. Завжди з тобою нам добре і цікаво – залишайся такою навіки. Бажаємо бути відмінницею науки в житті і нехай у ті моменти, коли ти одна, ти не будеш самотньою. Будь здоровенька, і красуня, як ти є. З Днем Народження.

***

З днем варення! Хочу тобі того ж самого, що хотіла б для себе. Щоб твій коханий чоловік завжди був поруч, носив на руках, робив масаж, готував вечерю, вислуховував твої скарги на несправедливість начальника, витирав тобі слізки і казав, що ти просто супер!

***

З днем народження, подруга! Нехай твоя дороговказна зірка зведе тебе з людиною, яка стане центром твого всесвіту, нехай твої мрії стануть планами, а плани реальністю. Грандіозних подій і океан незабутніх унікальних моментів. Залишайся завжди такою ж дивно красивою дівчиною і неймовірно яскравою особистістю.

***

День Народження — це улюблене свято з дитинства! Ми зібралися тут, щоб привітати свою улюблену подругу і подарувати їй найкращі побажання! Твої мрії хай втілюються в життя, живи на повну котушку, радіючи кожному щасливому миті! Ти — справжня розумниця і неодмінно всього досягнеш! Підкорюй своїм шармом і жіночністю щедрих, чуйних чоловіків, завойовуй комунікабельністю розташування колег по роботі, але головне — залишайся вірна собі! Тому що всім не догодиш... Щастя тобі величезного!

***

Улюблена моя подруга! Ти самий добрий, яскравий і сонячний чоловічок. Ти завжди даруєш свою світлу посмішку всім, хто відкрив своє серце для тебе, оточуєш теплом і турботою. Бажаю тобі, подруженька, міцного здоров'я, удачі, достатку й любові. Нехай мрії збуваються, як не крутив би тебе життєвий шлях, а вогник нашої дружби нехай горить яскраво, незважаючи на негаразди і важкі моменти. Простого жіночого щастя, мила!

***

Мила подруга, у тебе сьогодні радісний, щасливий день – день твого народження. Я дуже рада привітати тебе з такою знаменною датою. Шлях особистий свято принесе тобі удачу і гарний настрій. Нехай збуваються всі заповітні мрії. Міцного здоров'я тобі, подруга, величезною взаємної любові і благополуччя. Нехай в родині завжди буде порядок, достаток і мир. Будь коханою і бажаною завжди. Довгих – довгих років життя тобі, рідна, везіння у всьому і щедрої долі.

***

Чудова моя подруга, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб хронометр твоєму житті відраховували секунди радості, хвилини насолоди і годинник щастя, бажаю щирої та вірної любові, бажаю по парних числах календаря бути чертовски красивою, а по непарних — неймовірно чарівною.

***

Мила подружка ти красуня, очаровашка і мила кокетка! Такою і залишайся. Насолоджуйся чудової життям, дихай на повні груди, восхищай і дивуй! Бажаю тобі чудових пригод, незвичайних подарунків та здатності дивуватися простим речам.

***

Все в житті не вічне, є така досить песимістична фраза. З якою я абсолютно не згодна! Адже є одна вічна річ у моєму житті. Ти...Ти моя подруга і наша дружба вічна. Не знаю хто послав мене до тебе. Але той хто це зробив, явно знав що без тебе я б не впоралася, і він знав що ти не покинеш. Так як я не знаю хто цей «Хтось»-то дякувати тебе буду. Дякую за те що ти є подруга. З днем народження тебе. Я знаю що ти багато чого досягнеш!

***

Дорога моя подружка! Вітаю тебе з Днем народження. Я бажаю, щоб ти чула хороші і добрі слова і отримувала квіти не тільки в цей день, щоб твоя дороговказна зірка горіла яскраво, яскраво, висвітлюючи твій життєвий шлях. А ще хочу побажати, щоб в цьому році ти зустріла свою половинку, щоб вона нарешті відшукала тебе – пройшла по одному тротуару з тобою, або проїхала з тобою в одній маршрутці, і у вас зародилася неземна любов. Будь щаслива!

***

Ну, от ти і знову стала на рік старше. Не переживай, таке з усіма трапляється кожні 12 місяців. Важливо завжди залишатися молодою душею і серцем. А дивлячись на тебе, я розумію, що старість тобі не загрожує. Залишайся завжди такою веселою і безтурботною легкої на підйом, як зараз!

***

Ти для мене, моя люба, найкраща подруга, ближче сестри! Вітаю з днем народження і бажаю, щоб кожну хвилину свого життя ти відчувала, що не даремно живеш на світі! Бажаю, щоб у тебе завжди була мета і сенс життя, тоді будуть великі, просто запаморочливі успіхи в роботі, а в особистому житті — сама висока, чиста і красива любов! Нехай в душі цвітуть квіти круглий рік радують сонце і дощ, а в найхолодніші і незахищені дні зігріває тебе наша міцна і ніжна дружба! Будь коханою і кохай сама!

***

Всі твої мрії неодмінно збудуться, все, що загадано, обов'язково здійсниться! Усмішок, щастя, радості та веселощів!

***

Я вип'ю келих шампанського і загадаю бажання. Воно буде про тебе. Просто дуже хочу, щоб ти була радісна і щаслива. Завжди! Не тільки в свій день народження. Ти гідна всього найкращого на землі. Я впевнена, ти всього досягнеш і у тебе все вийде! Тому що ти - надзвичайна!

***

Подружка! Бажаю тобі отримувати задоволення від кожного прожитого дня, цінувати те, що маєш і прагнути до досягнення самих заповітних цілей! Нехай вийде все, що задумано, хай збудеться все, про що мріється! Перед тобою відкриті всі чарівні життєві дороги, і я впевнена, що ти зумієш вибрати найбільш правильну і пройти її красиво. Не забувай, що я завжди поруч з тобою і готова підтримати тебе у всіх починаннях!

***

З днем народження, моя добра подруга! Бажаю, щоб всі твої мрії й бажання збулися, ще хочу, щоб ти завжди була такою веселою, щасливою, красивою і доброю як зараз, нехай в тобі як в кексі завжди буде родзинка, а дружбою ми тебе обдаруємо!

***

Дорога подружка! Мої побажання на честь Дня Твого народження прості. Я бажаю, щоб поруч з Тобою завжди знаходилося чотири звіра: норка - на плечах, ягуар – в гаражі, тигр - у ліжку, і баран, який за все це буде платити!

***

Моя подруга, бажаю тобі ненудного життя. Бажаю тобі світу і краси. Бажаю тобі всього того, що зробить тебе щасливою. Нехай на роботі тебе оточать повагою. Я бажаю тобі рухатися по кар'єрних сходах. Я бажаю тобі досягати всього своєю працею і бути незамінною. Хоча тебе вже зараз неможливо замінити!

***

Вітаю тебе з Днем Народження, моя люба, моя кохана, моя вірна подруга! Нехай всі побажання, адресовані в твій День Народження, втіляться в життя вже незабаром, нехай сьогодні ти будеш відчувати тільки позитивні емоції радості і щастя! Бажаю в цей день прийняти безліч приємних подарунків, привітань, приємних слів, сюрпризів і багато приємних компліментів в твою адресу. Нехай гарний настрій ніколи не зникає, а тільки піднімається. Нехай кожен день починається з посмішки. Бажаю, щоб всі плани один за іншим збувалися, щоб ніколи в твоєму житті не бувало похмурих днів. Вір у чудеса, і вони нагрянуть у твоє життя. Так відзнач ж своє свято з відмінним настроєм і посмішкою на обличчі. І вір, що твоє життя обов'язково прийде успіх, і візьме з собою свою подругу удачу! З Днем Народження, дорога подруго!

***

Подруженька моя дорога! Сердечно вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі дім на Канарах, крутейшую яхту, елітних шмоток і крутого мужика! Тільки цур – коли ти все це добро отримаєш, клич мене! Будемо з тобою ділитися іграшками, як у дитинстві! Гаразд-гаразд, мужики можеш собі залишити!

***

Дорога подруго! Сьогодні твій день народження, і я в черговий раз хочу нагадати, що ти дивовижна людина. Турботлива, красива, мудра, господарська – так-так, це все про тебе. Я хочу побажати тобі всього самого найкращого, адже ти, як ніхто інший, заслуговуєш на щастя в житті.

***

Подруга! Іменинниця! І просто красуня! Сердечно вітаю тебе з Днем, коли наш світ отримав свій найкращий подарунок - тебе! Ми, ті, хто поряд, завжди щиро радіємо твоїм перемогам, і я хочу, щоб їх завжди було багато, а досягаються цілей - ще більше! Ти змушуєш людей навколо тебе змінюватися на краще, ніколи не здаєшся і не опускаєш руки - я бажаю нових сил і міцного здоров'я для продовження у тому ж дусі! Хто, як не ти, здатний вилікувати словом, і порадувати справою? Нехай творчий підхід та креативні ідеї приходять до тебе щодня, приносячи з собою товариша-Успіху, подругу-Удачу і сусідку-Радість! Я хочу, щоб дверей твого будинку, як і зараз, завжди були відкриті добрим друзям і душевного тепла!

***

З днем народження, подруга! Найголовніше — це, звичайно ж, здоров'я. Буде здоров'я — буде щастя. Буде щастя буде до чого прагнути. Прагнення — це спосіб досягти поставленої мети. Мета в житті — мрія кожного. А мрія — це виконання свого найзаповітнішого бажання! Так нехай всі бажання твої збуваються, мрії збуваються, щастя примножується, а здоров'я буде завжди!

***

Ось і знову настав той свято, яке всі ми так сильно любимо, і який ми всі так довго чекали. Якщо чесно, мені зовсім і не віриться в те, що час так швидко пролетів. Але, може бути, все це і до кращого. І зараз, коли ми всі разом зібралися в цьому великому залі, мені потрібно сказати своєї подруги - іменинниці, що зараз мені насправді дуже важливо те, що вона знаходитиметься біля мене завжди. І також я хочу сказати тобі про те, що в твоєму житті досить часто будуть видаватися такі обставини, які будуть змушувати тобі прилаштовувати максимум зусиль. Але тільки якщо ти намагаєшся зробити все можливе, тільки тоді ти справді зможеш домогтися потрібного тобі успіху. І нехай удача і щастя завжди будуть перебувати на твоїй стороні. Адже без цього обійтися, зовсім не вийде. Удачі тобі і щастя!

***

Джерело: wordsguru.co.ua

Коментарі