Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою

Я хочу робити добрі справи для тебе, з днем народження вітаю від душі. Бажаю удачі, здоров'я, успіху і коханій дівчині, любові і багато сміху. Щоб збувалися всі мрії, я бажаю, тебе щиро люблю і поважаю. Борися за своє завжди, і нехай не тривожиться серце ніколи. Віру в душі не втрачай, і свою любов мені повністю віддай.

***

Сонечком небесним я кличу тебе. В твоє день народження поспішаю привітати я. Я Хочу побажати тобі бути бажаною, пристрасною. Бажаю щастя і любові, і бути завжди прекрасної

***

Моя сама кохана, бажана і рідна дівчинка, я хочу привітати тебе зі світлим святом Днем Народження. Бажаю тобі душевної рівноваги, тепла, розчулення, щоб тебе оточували любов, турбота і тільки рідні люди. Я вірю, що ти здатна пройти будь-які труднощі, стати сильніше і впевненіше, сміливіше йти до своєї мрії і навіть якщо щось буде не вийдуть, знай, я завжди поруч, я з задоволенням тебе підтримаю, бо ти – найдорожче, що у мене є. Я буду тебе годувати, дарувати квіти і подарунки, хочу, щоб кожен твій новий день був ще прекрасніше попереднього.

***

Сьогодні серед друзів і рідних, я хотів би привітати від чистого серця, свою милу і добру дівчину, яку дуже люблю і шаную. Іноді, дивлячись в Твої ласкаві очі, я хотів би зупинити миті, щоб в них потонути навічно. Знай, моя рука завжди в твоїй ніжній руці, і між нами червоною стрічкою взвивается Любов. Я бажаю тобі завжди залишатися такою ж веселою і скромною, якою я тебе знаю і люблю. Ціную і зберігаю в пам'яті кожну мить, проведену разом. Нехай таких хвилин в нашому житті буде якомога більше. Спасибі Тобі за те, що Ти є!

***

Кохана моя, у твій День народження хочу побажати тобі, щоб всі МОЇ мрії здійснилися. А мрію я кожен день обсипати тебе оберемками щастя, огортає ореолом любові і наповнювати кожну мить твого життя яскравими приємними моментами!

***

Я хочу привітати з Днем народження одну милу особу, з якою я збираюся провести все своє життя. Я пам'ятаю, що ще коли перший раз тебе побачив, то просто пропав, бо зрозумів, що саме тебе я шукав все своє життя. Любимочка моя, для мене найголовніше – твій щастя, тому для цього я зроблю все, що тільки є в моєму житті. Я хочу побажати тобі лише здоров'я, тому що всім іншим я вже подбаю сам. Роднуля моя, мені неймовірно пощастило з тобою, бо ти даруєш мені любов з кожним днем все більше і більше. Я ще ніколи не відчував себе таким щасливим, за що я вдячний тобі до останнього подиху. Любимка моя, я хочу побажати тобі, щоб кожна твоя мрія виконувалася, а кожна ідея реалізовувалася. Нехай цей День народження буде не просто святом, а справжньою вечіркою. Обіцяю, що свят у твоєму житті буде багато.

***

Нехай незважаючи на календарний вік в твоїй душі завжди лунають фанфари. Нехай твоє життя переливається усіма кольорами веселки, буде наповнена тільки позитивними подіями. Мила моя подружка, будь щаслива і кохана.

***

Мені хочеться привітати мою дорогу дівчину з її прекрасним святом. Я ось намагаюся згадати, скільки років ми вже знайомі, але ніяк не можу згадати. Але знаю одне, що наші з тобою стосунки чисті і щирі, бо ти була поруч зі мною у найважчі моменти мого життя, підтримувала і допомагала мені. Я пишаюся тим, що в моєму житті є такий світлий чоловічок, як ти. Мені хочеться, щоб ти завжди залишалася ось такий, яка ти є зараз, тому що ти просто неймовірна. Ти у нас така весела, енергійна і активна, що деколи ми навіть тобі заздримо, бо у тебе завжди і на все є сили. Мені іноді здається, що ти взагалі не втомлюєшся. Я хочу побажати тобі, напевно, тільки здоров'я. Все інше, як ти вже сама зрозуміла, можна нажити, набути, або купити. А ось зі здоров'ям краще не ризикувати і не жартувати. Зі святом!

***

Любов – це коли дві душі зливаються в одну. І тому, коли День Народження у тебе, то значить і в мене теж. Отже в такий день я бажаю тобі всього, як самому собі. Щастя нам і благополуччя. З Днем Народження.

***

Наша сьогоднішня іменинниця – моя кохана дівчина, з якою ми вже довгі роки. Кохана моя, я дуже хочу, щоб ти була найщасливішою, тому для цього я зроблю все, що в моїх силах. Я хочу завжди бачити тебе тільки усміхненою, веселою і життєрадісною. Пам'ятай, що всі твої проблеми я вирішу замість тебе, тому що ти не повинна ні про що думати. Я вітаю тебе з твоїм днем і бажаю тобі тільки всього найкращого. Ти у нас така світла і добра дівчинка, така чуйна і життєрадісна. Я хочу тебе бачити саме такий. Кохана моя, мені хочеться прожити все життя з тобою, розділити всі прикрощі і радості разом. Я готовий на все заради тебе, тому що ти гідна кращого життя, на яку я зараз і працюю. Я люблю тебе, моя неймовірна і незвичайна дівчина. Зі святом тебе! Я зроблю все, щоб ти була найщасливішою.

***

Я вдячний небу за те, що зустрів тебе. Ти звела мене з розуму, і я більше не можу мовчати. Всім серцем я люблю тебе, і я готовий кричати, що тільки тобою живу. Бувають такі моменти в житті, що потрібно довести свої палкі почуття. Так знай, що заради любові, якщо буде потрібно, я віддам своє життя за тебе. Моя ясна і різна, пристрасна і дивна, розумна і прекрасна, красива і класна, вітаю тебе з Днем народження! Я дарую тобі весь світ, тому що без тебе в ньому жити я не можу. Коли ти поруч, я неначе ангел літаю на сьомому небі від щастя. І немає нічого прекраснішого, ніж час, проведений з тобою. Ти так таємнича і неповторна, що бути з тобою більшого щастя немає. Ти моє сонечко, ти мій промінь, який гріє мене і освітлює шлях. В моєму житті є мета: побудувати будинок, посадити дерево і зробити тебе щасливою.

***

З днем народження, мій ангел, моя кохана! Кошенятко, я тобі бажаю бути найщасливішою на світі, найдобрішого, чарівною, ніжною, красивою, найкращою. Ти для мене найкраща дівчина на планеті і я тебе дуже люблю! Щастя тобі вище неба!

***

Дорогоцінна моя любов, у твій день народження хай тільки тобі сонце світить тільки для тебе всі квіти розпускаються і запалюються зірки. Бажаю тобі бути завжди поруч зі мною і відчувати себе коханою, захищеною і бажаною.

***

Я ще ніколи не зустрічав таких чудових дівчат. Я дивлюся на тебе й не розумію, звідки стільки сил та енергії у такій маленькій і тендітній дівчині. Ти завжди і для всього можеш знайти час і сили, ти не втомлюєшся і ніколи ні на що не скаржишся. Ти продовжуєш вчитися і розвиватися, сама будуєш своє життя, причому робиш це досить непогано. У тебе в голові так багато ідей, що навіть шкода, що половину ти просто не встигаєш реалізувати, тому що весь час іде на іншу половинку. Кохана моя, я хочу, щоб ти не втрачала цю хватку, щоб ти продовжувала в тому ж дусі, бо саме це допомагає тобі відрізнятися від інших, робить тебе унікальною. Мені дуже хочеться, щоб ти була щаслива, тому я докладу всі зусилля, щоб саме так і було. Ти навіть не сумнівайся в цьому. Заради тебе я готовий на все, моя улюблена. Зі святом!

***

Побажаю в день народження я своїй дівчині красивою, щоб була вона, як Сонечко, ніжною і неповторною! Щоб дарувала світ душевний, щоб хотіла і могла, щоб всі без винятку вона призи легко взяла! Побажаю, щоб тінню за нею любов, ніжність, успіх, удача і повагу близьких ходили! Щоб друзі, знайомі, люблячі тебе люди, ніколи не підводили. Зі святом!

***

Улюблена дівчинка! Я поспішаю піднести слова привітань в твій чистий свято, день народження! Бажаю цвісти чудовим квіткою для цього світу, радуючи своєю унікальністю всіх навколо! Нехай фарби твоєї душі не вичерпаються, і не згасне полум'я дорогого серця! Збережи себе назавжди чистою і ніжною. Я люблю тебе!

***

Ти справжня зірка екрана! Гламурна, терпляча і розумна! З тисяч осіб завжди нас радує лише ти одна! Завжди такий же стильною залишайся! Красунею, що завжди так гарна! І ми з тобою будемо завжди поруч! Твої навіки вірні друзі.

***

Ти найкраща дівчина на світі, і тому я хочу побажати тобі дуже багато всього хорошого! Так багато, що боюся всі слова не вмістяться на одній сторінці... Спробую зупинитися на головному: нехай усмішка не залишає твого милого особи, а щастя буде яскравим і відчутним. Хочу, щоб ти пізнала справжню взаємну любов і прожила спокійну, радісну, довге життя! Вітаю тебе з днем твого народження!

***

Твоя любов мене як сонце зігріває, кохана дівчина з днем народження вітаю. Бажаю тобі щастя, і здоров'я, як граніт. Моє серце як птах до тебе летить. Я зроблю все, щоб збулися твої мрії, я тобі буду дарувати завжди найкращі квіти. Попереду чудеса, цю двері відкрий і в повний успіх мила вір.

***

Вітаю з днем народження мою радість і щастя! Улюблена іменинниця, люба моя, як я радий, що коли-то в цей самий день ти з'явилася на світ, щоб через багато років з'явитися в моєму житті! Я бажаю тобі справжнього щастя, від якого захоплює дух!

***

Кохана моя, хай сонце сходить вранці, щоб розбудити тебе. Нехай холодні сніжинки заздрять твоїй красі і чистоті, а ангели захоплюються твоєю добротою. Нехай дощ не сміє лити краплі на твоє обличчя. Нехай тепло і затишок оточують тебе. Нехай все найкраще трапляється саме з тобою.

***

У це світле свято, в День народження улюбленої я трішки збився з ніг, прикрашаючи будинок і розставляючи букети з її улюбленими квітами, я клопочу, як білка, і дуже задоволений, тому що робити що завгодно для моєї єдиною – найкраще заняття на світі! Я вітаю тебе з Днем народження, моя мила, будь завжди також щаслива, як сьогодні, і нехай ні труднощів, ні печалей не буде в твоєму житті, адже ти так гідна теплих променів удачі і щастя!

***

Вітаю тебе з Днем народження! Я дарую тобі величезний «букет компліментів» і всі вони є істинною правдою. Твоїй гарній зовнішності, гострого розуму і прекрасному характеру можуть позаздрити багато — ти цей «скарб». У тебе виходить все, за що б ти не взялася, тобі все вдається – доля до тебе прихильна. Нехай так буде і далі! Нехай все, про що ти мрієш і чого ти хочеш, виповнюється цю ж хвилину. Нехай життя тобі супроводжує удача, радість, добро та здоров'я. А також, я бажаю тобі особистого щастя, яке буде зігрівати тебе кожен день, наповнювати душу теплом і любов'ю.

***

У цей світлий, яскравий і святковий день, вітаю тебе З Днем Народження прекрасну дівчинку мою. Щиро я побажаю щастя, ніжності, любові. Цвісти і пахнути, як завжди, і бути гарною, веселою, розумною, ніжною і прекрасною. Не забувати про те, що у тебе чудові друзі! Будь завжди гарною!

***

Моя любов! Ти щаслива в свій День народження, і у мене немає слів, щоб висловити всю палітру моїх почуттів до тебе, про яких ти, втім, і так все знаєш, адже прямо зараз я читаю відповідь на своє визнання в твоїх очах! Я бажаю тобі від усього серця завжди бути задоволеною собою, кокетливою і ніжною, завзято сміятися і щедро дарувати своє тепло близьким людям, серед яких, сподіваюся, ти знайдеш мене почесне місце! Просто знай: я люблю тебе і, якщо знадобиться, віднесу на край світу на руках!

***

Мила, я ледве дочекався цього дня. Висловлюючи любов, готовий сьогодні скласти весь світ біля твоїх ніг і дякувати долі за те, що подарувала мені тебе. Моя чудова, прекрасна, кохана, люба, з днем народження! Загадуй бажання, задувай свічки, шелести подарунками і будь завжди щаслива. Я люблю тебе!

***

Весь час думаю про тебе, сонечко. Ти молодець, що народилася, інакше не бачити б мені щастя. Будь такою ж безмежною, як сьогодні, світи і грей завжди! А я буду поруч, щоб гнати від тебе хмари.

***

Вітаю з Днем народження, найніжнішу і неймовірну дівчину у всьому світі! Будь самою щасливою і дарувати всім свою чудову посмішку!

***

Бажаю тобі, юна красуня, щоб всі бажання моментально здійснилися, щоб у твоєму житті настали найщасливіші миті! Бажаю тобі, мала, щоб ти винайшла чарівну паличку і перетворила наш світ чудовий сад! Нехай здійсняться всі твої бажання, але ти не втратила голову від щастя! Мила славна, іменинниця, нехай все в твоєму житті буде на 5 з плюсом!

***

Рідна, з Днем народження! Всі найгарніші побажання і ніжні слова сьогодні, тільки тобі. Ти – сонечко яскраве в моєму житті, ти моя мрія!

***

Моя найулюбленіша і неповторна дівчина на світі. Ти для мене світло в віконце, мій золотий промінчик щастя. Кожен день, проведений з тобою, для мене величезна радість. Я бажаю тобі всією душею всього самого найкращого. Нехай неодмінно збудеться все, що ти захочеш. Міцного здоров'я тобі, бажана, мирного неба над головою і всього самого найкращого. З днем народження тебе, моя радість, з прекрасним особистим святом. Нехай удача завжди крокує поряд з тобою, нехай доля буде благосклонною до тебе.

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Коментарі