Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Нічого такого не буду говорити в твій день народження, просто скажу що ти – моє життя, ти – сонечко, до якого я тягнуся, як перший пролісок. Ти – повітря, без якого просто неможливо жити. Я люблю тебе!

***

У день народження хотілося б привітати тебе і від усього серця побажати фінансового благополуччя і досягнення цілей. Нехай робота приносить задоволення і радість, нехай здійсняться найзаповітніші мрії, бажання реалізуються, а друзі не загубляться.

***

Коханий мій, єдиний і найкращий чоловік на світі. Ти для мене відрада і нагорода. Тільки з тобою я відчуваю себе найщасливішою на світі. Сьогодні в тебе свято – день народження. Я міцно обіймаю і гаряче цілую. Нехай сьогодні неодмінно збудуться усі твої бажання. Нехай тобі завжди, всюди щастить. Бажаю тобі, моя радість, міцного здоров'я, довгих і щасливих років життя. Будь завжди веселим і ласкавим. Нехай всі печалі та турботи тікають від тебе без оглядки. Нехай Господь завжди береже тебе.

***

Мій улюблений і єдиний! Від всього серця вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі бути самим щасливим чоловіком у світі! Залишайся таким же, як зараз — ніжним, як шовк, безмежним у своїй любові і доброті, як океан, сильним і хоробрим, як супермен!

***

Улюблений мій чоловік, з днем народження тебе! Дорогий, хочу побажати легкості у всьому: в роботі, в дружбі, в здійсненні поставлених цілей. Хорошого і надійного оточення тобі, удачі та достатку. А я буду намагатися забезпечувати душевний спокій. З твоїм святом, рідний!

***

Коханий, я вітаю тебе з Днем народження. Сьогодні ввечері давай разом запалимо свічки, згадаймо дивовижні миті життя і дивовижні подарунки долі. Знаєш, ми вже багато пережили разом і я вірою в те, що далі наше життя буде складатися все з великим позитивом. Нехай життя приготує для нас нові сюрпризи і відкриє нові можливості, адже тільки в цьому випадку ми можемо опинитися воістину щасливими один з одним. Хочу побажати тобі впевненості у щасливому майбутньому і безтурботності. Нехай ти будеш сміливим і відчайдушним, вдалим і щасливим. Рідний мій, я насправді вірю в те, що в твоєму житті все обов'язково складеться якнайкраще. Пам'ятай про те, що я хочу бути тільки з тобою, готова подолати з тобою будь-які життєві повороти. Ти – подарунок моєї долі, а я сподіваюся бути твоїм подарунком. Обожнюю тебе, адже наша зустріч не просто так сталося.

***

З Днем народження, єдиний мій! Я бажаю тобі не простого щастя, але щастя особливого, створеного з усіх твоїх мрій та найзаповітніших бажань!

***

Мій улюблений і єдиний! Прийми мої вітання з прекрасним і важливим святом, з днем твого народження! Всією душею я бажаю тобі йти по життю легко і весело, зберігаючи і примножуючи в собі ті чудові якості, за які я тебе полюбила. Ти самий сильний, мужній, хоробрий, чуйний і ніжний на всьому білому світі, і я дуже щаслива бути поруч з тобою. Нехай удача ніколи не залишає тебе і успіх супроводжує вас у всіх справах, нехай твої очі світяться радістю, а посмішка заражає оточуючих своїм оптимізмом. Нехай твої бажання завжди виконуються, а можливості будуть воістину безмежними. Любов у тебе вже є, але я б хотіла побажати, щоб з кожним днем вона ставала тільки міцніше і сильніше, щоб змогла впоратися з будь-якими перешкодами, щоб берегла і захищала тебе на твоєму життєвому шляху. З днем народження, рідний!

***

Сьогодні, в цей прекрасний день, народився наш всіма улюблений і шанований чоловік, веселун і просто яскравий чоловічок! Насамперед, хочеться тобі сказати, що для нас дуже важливо твоє щастя! Будь собою, не приховуй за маскою свої емоції, приймай підтримку і любов друзів і головне - бережи себе! У свої роки ти навчився приймати досить вагомі рішення, і ми тобі бажаємо, завжди легко знаходити вихід з будь-якої ситуації! Ти дуже цілеспрямований і впевнений у собі людина! Бажаємо залишатися таким же сильним, мужнім і вірним своїй мрії! Будь вічно здоровий, щодня щасливий, оптимістично налаштований, бадьорий і веселий! Бажаємо тобі натхнення, хороших настрою, точних цілей, дружній компанії веселих друзів! Нехай цей День Народження поставить тебе на шлях до нових звершень, і на крок наблизить до мрії!

***

Мій рідний, добрий, чистий, наш чоловік привабливий, подарую тобі любов і повагу. Нехай по щучому велінню всі твої бажання збудуться. Бажаю тобі, щоб ти був здоровий, успішний і закоханий. Щастя тобі!

***

Дорогий! Вітаю тебе з Днем твого народження! Я хочу, щоб ти знав: я дуже щаслива з тобою. Я до дрібниць пам'ятаю, як ми з тобою познайомилися, наше перше побачення, перший поцілунок! Ці моменти, ніби маленькі угольки, гріють мені серце. Щиро бажаю, щоб наша любов не згасла ніколи!

***

Від душі вітаю тебе з днем народження — день, коли з'явився на світ мій найулюбленіший і дорогоцінний людина в світі! Волею долі ми зустрілися, і в твоїй особі я знайшла однодумця, справжнього друга і відданого коханого. Я бажаю тобі, щоб в цей чудовий свято з тобою відбувалися справжні чудеса, щоб сонце сяяло в небі і в твоїй душі, щоб повітря дзвенів твоїм сміхом, щоб друзі та рідні радували тебе і весь день був сповнений приємних сюрпризів. Нехай твоїми вірними супутниками по життю стануть успіх, добробут і здоров'я, хай кожен прожитий тобою мить буде розфарбований у яскраві кольори і зігрітий нашою любов'ю. Я впевнена, що всі твої найбільші перемоги, всі самі прекрасні звершення ще попереду! Ніколи не сумуй, зустрічай труднощі з усмішкою і пам'ятай — я завжди на твоєму боці! З днем народження, щастя моє!

***

Ми стільки часу разом, а я кожен день дякую світ за те, що він подарував мені тебе. Але сьогодні твоя черга приймати подяки і привітання. Спасибі, що ти є! Спасибі, що ти народився на світ! Люблю!

***

Мій самий добрий, самий ніжний, самий справжній чоловік. Ти моя надія й опора. Тільки з тобою я відчуваю себе захищеною і найщасливішою жінкою на світі. Сьогодні у тебе день народження. Від усієї душі вітаю тебе з таким чудовим подією. Нехай життя твоє тече, як повна річка, нехай завжди посміхається тобі удача. Міцного здоров'я тобі, коханий, мирного неба над головою, всіх благ і всього самого найкращого. Хай щастить тобі у всьому, завжди, Хай добрий ангел береже тебе. Будь щасливий.

***

Мій неймовірний хлопчик, я хочу привітати тебе з твоїм святом! Ти не завжди любиш відзначати свята, особливо свої Дні народження, але сьогодні ти вирішив влаштувати такий цікавий вечір. Я хочу привітати для початку твоїх батьків, тому що цей день дуже важливий для них. Нехай вони будуть здорові і щасливі. Я впевнена, що ти зможеш досягти всього того, про що мрієш. Тому що все це тобі під силу. Любимочка мій, мені з тобою неймовірно комфортно, цікаво і спокійно. Поруч з тобою я навчилася жити і насолоджуватися кожним моментом. Я тобі бажаю найголовнішого – здоров'я. Ти і сам знаєш, що все інше у нас буде по-любому, бо ми докладаємо для цього всі свої сили. У нас буде найщасливіша сім'я, навіть не сумнівайся в цьому. З святом тебе, мій роднуля! Просто живи і насолоджуйся життям, як ти мене завжди вчиш.

***

Вітаю тебе з Днем народження! В цей день побажаю, щоб ти і далі своєю сонячною посмішкою зміг постійно запалювати радість і щастя в серцях інших людей. Мрій і здійснюй заповітні бажання в реальність. Нехай кожен день твого життя буде наповнений морем позитивних емоцій. Ніколи не дивись на невдачі. Вони приходять до тебе тільки для того, щоб ти зміг показати свою силу і з усіх складних ситуацій вийти переможцем. Бажаю, щоб ти на своє життєвій стежині зустрічав тільки хороших людей і вірних друзів. Будь терплячим до всіх випробувань. Ніколи не живи минулим. Думай тільки про те, як можеш змінити себе і світ сьогодні. Всього тобі самого найкращого від щирого серця! Спасибі, що ти є у мене!

***

Нехай вітру і негода, завжди залишаються по той бік порога. Нехай у тебе на душі завжди буде тільки чудовий і сонячний настрій. Бажаю успіху, перемог та підкорення нових висот. Ти самий чудовий і найулюбленіший мій чоловік, моя віра в тебе безмежна, я точно знаю, що у тебе завжди і все вийде. З днем народження, коханий!

***

Коханий, тільки поруч з тобою я відчуваю себе справжньою жінкою – красивою, бажаною, слабкою, вередливою. Все тому що ти – справжній чоловік! Твоя сила та мужність – прекрасна оправа для головної коштовності – твоєї душі. У День народження я бажаю тобі здоров'я, успіхів, везіння, щастя. Нехай всі події в твоєму житті приносять тільки радість і задоволення!

***

Сьогодні у мого хлопця і супер людини День Народження! Ти моя опора і моя душа! Мій ангел-охоронець, мій захисник, мій Всесвіт! Мій незмінний промінчик позитиву - це чиста правда! Крім того, ти мій спогад про все найпрекрасніше, що було в житті! У нас одна доля на двох, одні бажання і мрії, у нас з тобою погляд на життя в одному напрямку, а це вже багато значить, і дуже дорогого коштує! Дякую тобі, коханий, за все, що ти зробив і продовжуєш робити для мене! За те, що ти такий яскравий і веселий! Добрий і вірний! Мрійливий і мудрий! За твою усмішку, привітність, доброзичливість, якими ти заряжаешь все і всіх навколо! В тобі є щось високе і незбагненне, якась неймовірна життєва сила, і поруч з тобою я взагалі ніколи нічого не боюся! Будь дуже-дуже щасливий, любов моя! Нехай до тебе прийде все, що ти хочеш отримати від життя!

***

Ти моє нескінченне натхнення, а сьогодні у нас особливий день, адже він подарував нам тебе. Світ посміхається яскравим сонячним світлом варто вимовити твоє ім'я. Ти наповнюєш сенсом все моє життя. Я завжди буду йти поруч з тобою, ніжно торкаючись до тебе.

***

З приходом в моє життя тебе, все заграло яскравими фарбами! Коханий, бажаю залишатися тією людиною, який підкорив моє серце, таким надійним, вірним і порядним! Будь щасливим та успішним у всьому!

***

Коханий, вітаю тебе з Днем Народження! Нехай в твій дім назавжди прийде щастя, любов, дружба! Нехай вбереже тебе доля від зради, болю, образ! Бажаю тобі завжди йти по життю з гордо піднятою головою і не прогинатися під цей мінливий світ! Залишайся самим собою, адже ти самий чудовий! Вітаю тебе зі святом, рідний мій чоловік! Ти розумний, гарний, веселий. Я бажаю тобі залишатися таким до самого кінця! Не бійся робити подвиги! Не сумнівайся в своїх силах! Я підтримаю тебе в усіх твоїх починаннях! Я впевнена, що ти впораєшся з будь-якими труднощами. Нехай доля благоволить до тебе і пошле побільше удачі і везіння!

***

Я хочу привітати свого дорого і улюбленого хлопця з його Днем народження. Ця людина повністю змінила мене і моє життя, бо привніс в неї багато яскравих фарб, наситив на події. Мені ще ніколи не було так добре, спокійно і комфортно, але ось уже кілька років, як мій чоловік радує мене. Коханий мій, я хочу побажати тобі здоров'я. Повір, що нічого важливіше цього просто не може бути. Найголовніше – будь здоров, а всього іншого ми доб'ємося самі. Я вітаю твоїх неймовірних батьків, які вже стали мені як рідні. Вони виховали тебе як справжнього чоловіка, який нічого не боїться, яка вміє долати труднощі. Я вітаю тебе, мій незвичайний чоловік. Сьогодні ти маєш повне право на відпочинок, так що можеш спокійно відпочивати і насолоджуватися кожним моментом. Коханий, я зроблю все для того, щоб ти був щасливий.

***

Найщиріші вітання і побажання - це коли бажаєш їх коханій людині! Тому, я хочу побажати тобі сил і терпіння, які так потрібні, щоб зберегти в тобі найкращі якості твого характеру! Мій хлопець, ти – чесний, справедливий, впевнений, цілеспрямований, наполегливий, працьовитий, тому, все у тебе вийде! Не зациклюйся на невдачах, дорогий мій, вони того не варті - ти все одно завжди все подолаєш, сам знаєш! Впевнена, що успіх для тебе – це всього лише питання часу! Бажаю тобі, щоб жодна перешкода не виникла у тебе на шляху до досягнення мети! В твоє свято, бажаю тобі безтурботності, душевної легкості, бажаних подарунків і теплих слів від рідних людей! Нехай всі труднощі легко вирішуються з вигодою для тебе, а друзі забезпечують тобі підтримку! Будь на позитиві, з оптимізмом дивись навколо себе, і відзначай прекрасне навіть у дрібницях! З Днем Народження, дорогий, від чистого серця!

***

Коли любиш, не можеш висловити словами. Але в твій день народження я все ж хочу сказати про свою любов. Адже для мене ніколи немає дорожче тебе. І тому мені так важливо побажати тобі лише найкращого. Нехай у нас буде ще маса приводів сказати один одному «я люблю тебе».

***

Дні пролітають так швидко, що іноді не розумієш, куди ж вони так швидко прагнуть. У будь-якому випадку змінити що-то зовсім не просто. І приходиться просто миритися зовсім. Сьогодні вся наша родина святкує найпопулярніший свято у всьому світі. День народження, завжди був для тебе святом, яке ти так сильно любив ще з дитинства. Ось чому ти намагаєшся провести так, щоб пам'ятати ще цілий рік. Що ж, коханий мій, саме для тебе я постараюся зробити все так, щоб ти провів своє свято найкращим чином. І в цей самий момент я скажу тобі всі слова, які здаються зараз важливими для мене. Ми з тобою вже довгий час разом. Дуже б хотілося, щоб це тривало й далі. Адже наші почуття досить сильні. І якщо ми будемо намагатися, то тоді ми зможемо з тобою відчути те, що насправді зміцнюються почуття. Давай же ніколи не забувати про себе, і будемо намагатися впоратися з усіма проблемами, як би це не було складно.

***

Ти найкращий у світі чоловік, мій коханий чоловік. Для мене немає нікого головніший, ніж ти. Сьогодні у тебе чудова подія – день народження. Нехай особистий свято принесе тобі удачу і гарний настрій. Бажаю тобі величезних успіхів на роботі і щастя в особистому житті. Нехай тільки приємні новини радують тебе. Будь завжди таким красивим, сильним, надійним. Нехай все, про що мрієш ти, обов'язково здійсниться, хай буде благосклонною до тебе доля. Всіх благ тобі, рідний, достатку і тепла.

***

З Днем Народження тебе, найкращий хлопець на планеті Земля! Ти дивовижний і приголомшливий! Одного разу ти з'явився в моєму житті і залишишся в ній назавжди! Спасибі тобі за все веселощі, затишні і теплі моменти в житті і за відмінне суспільство, що ти породив. Бажаю тобі, щоб здоров'я було залізним, а фантазія нескінченної! І щоб Всесвіт розросталася навколо тебе і залишалася такою ж атмосферної і приємною! Я щаслива, що ми зуміли розглянути один одного близькість і спорідненість душ! Коханий мій, бажаю тобі часто зустрічати щасливий випадок, не сумувати над помилками минулого, робити висновки, змінюватися і розвиватися! Створити сім'ю, виховати дітей, побудувати запаморочливу кар'єру! Загалом, всі твори, в ім'я щастя! Здоров'я тобі міцного, благополуччя і щастя! Бережи себе! З Днем Народження! Я безмежно тебе люблю і бажаю тобі тільки щастя! Природно, разом зі мною!

***

Бажаю тобі у цей день, бути найкрасивішим, самим дотепним, тому що ти – мій самий улюблений і хороший! Нехай саме в твій день народження збудуться всі твої мрії, тому що я цього дуже хочу і бажаю! А кажуть, що коли хтось сильно бажає, це обов'язково збудеться! Нехай у світі що-небудь відбувається, як хороше, так і погане – але ти все одно живи і радій просто тому, що ти живий і щасливий! Найважливіше, що дуже хочу тобі побажати – просто будь щасливий, так як це настільки важливо в житті мати щастя! І багато хто просто не мають цього! Живи на радість і на заздрість всім, щоб хоча б заради цього! І знай, що завжди буде на землі існувати людина, яка буде любити до останнього тебе! Щастя тобі! І ще – удачі, а також великих успіхів, і особливо – в роботі!

***

Мій милий, ніжний і турботливий, я обожнюю тебе всім своїм тілом і всією душею. Ти найкращий в світі хлопець. Я бажаю тобі залишатися завжди таким же сміливим, добрим, господарським, галантним і вихованим. Процвітання тобі, поваги, розбудови і всіх земних благ!

***

Мій любий хлопче, я бажаю, щоб друзі тебе не підводили. Я бажаю, щоб техніка завжди працювала швидко. Нехай будуть надійними компаньйони і партнери. Живи сьогоднішнім днем. Нічого не відкладай на завтра і постарайся знаходити щастя в дрібницях!

***

Спасибі тобі за те, що ти є на світі. Дякую тобі за твою ніжність і ласку, за твою палку любов. Спасибі тобі за твою милу чарівну усмішку, яка мене зводить з розуму. І знай, що в світі для мене існує тільки один чоловік, це ти. Я тебе люблю.

***

Мій любимка, мій хлопчик, ось і настав твій День народження. Кожен рік ти робиш вигляд, що не звертаєш уваги на своє свято, але в цьому році тобі не вдасться пройти повз нас, тому що ми вирішили влаштувати для тебе справжнє свято. Мій дорогий, для мене людини ближче, ніж ти, тому я хочу, щоб ти знав, що я зроблю все заради тебе і заради того, щоб зберегти і зміцнити наші з тобою стосунки. Ми і так вже багато всього пережили, але все одно в нашому житті буде ще багато проблем і важких моментів, які ми зможемо пережити разом з тобою. Я бажаю тобі невичерпного потоку енергії, тому що всі знають, який ти активний, тому хочеться, щоб так було завжди. Знай, що я дуже сильно люблю тебе! Навіть не можу передати, як сильно я люблю тебе! Ти дуже дорогий чоловічок для мене, коханий мій. Спасибі тобі за те, що ти є в моєму житті.

***

Мій рідний, лагідна людина. Ні в кого немає таких ніжних і ласкавих губ, таких красивих блакитних очей. Мені хочеться потонути в твоїх бездонних очах, і розтанути від твого ласкавого дотику. З Днем Народження, милий, єдиний.

***

Джерело: toasts.com.ua

Коментарі