Привітання з днем народження чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження чоловікові в прозі, своїми словами, українською мовою

Вітаю! Будь щасливий сьогодні і завжди! Нехай все в житті складається, виходить і досягається! Від усього серця бажаю тобі залишатися птахом високого польоту, як в духовному, так і в матеріальному сенсі!

***

З днем народження справжньої людини. Я бажаю, щоб ваша доля була світлою, а на дорозі до завтра не було ям. Звичайно, труднощі, але ви подолаєте. Бажаю вам удачі, добрих людей на шляху і знайти своє внутрішнє щастя.

***

Вітаю з днем народження самого чудового чоловіка! І от усе ти помічаєш. Пам'ятаю, як останній раз помітив стрілка на колготках, і з тих пір колготок більше не стало, а залишилися одні суцільні стрілки. Ти такий чарівне сонечко, незмінно доброзичливе, чуйне і безкорисливе, невимовно прекрасне, нескінченно ніжне, дуже грайливий, відчайдушно хоробре, незворушно спокійний, моє улюблене чудовисько. З днем народження, мій дивак!

***

В цей чудовий день дозволь мені привітати тебе від усієї душі. Бажаю тобі успішних проектів, фінансового благополуччя, спокійній тихій домашній гавані. Нехай кожен твій день буде вдалим, здоров'я — міцним, як скеля, а помисли — світлими і безтурботними. Нехай твої близькі радують тебе і відчувають твою безмежну турботу. Щастя тобі і світла!

***

Коли я виходила за тебе, то вже знала, що ти самий чудовий чоловік на Землі! Бажаю тобі в цей чудовий день всього самого-самого кращого в світі, хоча у тебе вже є я, тому бажаю тобі побільше посмішок і приємних людей в оточенні! Люблю!

***

В твій чудово-надихаючий свято бажаю тобі зустріти доброго джина, який буде виконувати всі мрії, будинки мати скатертину-самобранку, щоб у будь-який час влаштовувати бенкет горою і запрошувати друзів, дружини роздобути іскусніцу і красуню, щоб всі заздрили, роботу завести легку і високооплачувану, так щоб відпустка займав більшу частину її часу! Будь радісним! З днем народження!

***

У коханого чоловіка день народження. Я щиро вітаю і бажаю великого щастя, під всім удачі. Нехай твій шлях висвітлює дороговказна зірка, хай радість супроводжує тобі, нехай усе задумане обов'язково здійсниться. Бажаю тобі всього самого найкращого, міцного здоров'я і хороших друзів. Нехай життя твоє тече, як повна річка, серед берегів надії, віри і любові. Прекрасного настрою тобі, мій милий, життя без турбот. Нехай всі печалі і негоди забудуть твою адресу.

***

Вітаю з днем народження! Нехай всі мрії збуваються, бажання виконуються, цілі досягаються, здоров'я покращується і гроші додаються! Щастя, радості та душевної гармонії, блискучих успіхів, незабутніх вражень і запаморочливих успіхів, справжньої любові, вірних друзів і яскравого веселки емоцій!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю радості, міцного здоров'я, бадьорого настрою, успіху у всіх починаннях, ніколи не знати печалі, не сумувати, починати кожен день з посмішки. Нехай чорні смуги в житті будуть багаторазово коротше білих!

***

З днем народження. В твоє свято бажаю чоловічої сили і мудрості думки, міцного здоров'я та наполегливості характеру, високих прагнень і безперечних перемог. Хай мало буде в житті проблем і турбот, нехай буде багато доріг, що ведуть до успіху і процвітання.

***

Прийми мої вітання зі святом, дорогий іменинник. Хочу побажати, щоб ти завжди був у злагоді з фауною. Нехай у серці щебечуть птахи, в животі – пурхають метелики, а в голові, як працьовиті бджілки, рояться розумні думки.

***

Мій коханий, єдиний, вірний захисник і ласкавий друже! Ти став моїм життям, і в твій День народження мені дуже хочеться подарувати тобі половину мого власного щастя! Я бажаю тобі бути сильним не тільки тілом, але і душею! Вір, що все буде добре, що тебе чекають тільки удача, виконання бажань і, звичайно ж, наша любов!

***

Я не буду бажати тобі щастя, тільки тому що ти чоловік, я краще побажаю, щоб поруч з тобою була щаслива жінка і це все говорить саме за себе! Я не хочу бажати тобі радості, я хочу побажати тобі чути радісний дитячий сміх! Я не хочу бажати тобі грошей, я хочу бажати тобі здоров'я, тому що здоровий, істинний чоловік може добитися сам!

***

Вітаю з днем народження чудового чоловіка. Бажаю горіти цікавими ідеями, ніколи не пасувати і дрейфувати в море удачі і везіння. Хай серце працює справним мотором, нехай твоє баку ніколи не закінчується життєвий паливо.

***

З днем народження, дорогий колего! Від усього серця хочеться побажати професійних злетів, задоволення від роботи, терпіння і стабільності. Нехай спокій і благополуччя завжди живуть у душі, удача супроводжує вас у всіх починаннях, а вдома завжди чекає затишок і турбота близьких!

***

Хочу побажати тобі в кишені грошиків велику пачку, в гаражі круту тачку, в житті постійну казочку, за кордоном величезну дачку, за життя постійну удачку, в будинку помічницю-господиню, велику заначку, так і доньку здорову надбавку!

***

З Днем Народження, дорогий!!! З упевненістю можу сказати, що ти душа компанії і тебе обожнюють! Це все із-за твоєї дотепності, сміху, життєлюбства, з-за сильної, вселяє довіру руки, і, звичайно, з-за тепла, яке ти випромінюєш! Я бажаю, щоб поруч були не менш цікаві, добрі і душевні люди! Вітаю!

***

Вітаю вас з днем вашого народження, бажаю вам добра, любові та великого здоров'я, адже якщо буде здоров'я, буде все, Бажаю вам творчих успіхів та життя більше приємного.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю бути завжди веселим і життєрадісним. Нехай тебе оточують лише вірні друзі. Ще хочу побажати зльоту по кар'єрних сходах, пишатися своїм становищем, бути вмілим на всі руки і просто бути щасливим.

***

Нехай тебе чекають попереду довгі роки щасливого заможного життя, в якій здійснюються всі мрії та оточують тільки справжні друзі і близькі люди!

***

В цей день я хочу від усього серця привітати самого мужнього, сильного, мудрого і розумної людини, з яким мені випало щастя бути знайомим. Бажаю тобі виконання найпотаємніших і найсміливіших мрій, які ти зберігаєш у серці. Досягай всіх цілей, до яких прагнеш, і з радістю повертайся кожен день до своєї сім'ї, де тебе люблять, цінують і розуміють. Нехай все в твоєму житті буде дивним, легким і приємним!

***

Друже, з Днем Народження!!! Від душі вітаю і бажаю мати в житті тільки одну слабкість – свою улюблену жінку! В іншому ти молодчина! Так тримати і ніколи не сумувати!

***

Вітаю з наступаючим Днем Народження!!! Як людині любить екстрім, я бажаю залишатися щасливчиком, притягаючи везіння і удачу! Ти людина слова і діла, завжди готовий захищати свою громадянську позицію і ідеали. При всій зовнішній грізності ти світлий хлопець, вмієш дружити і щиро радіти життю як дитина! Нехай поруч будуть такі ж гідні люди! Зі святом!

***

Вітаю з Днем Народження справжнього джентльмена! Для тебе норма бути вихованою, освіченою, уважним, піклуватися про інших, не забуваючи про себе. Якби всі чоловіки були такими ж, як ти, дівчата жили б в раю! Тому я бажаю тобі зберегти всі ці якості, нести їх в маси і знайти ту єдину, яка буде любити, цінувати, поважати і з тебе здувати порошинки! Адже ти цього вартий!

***

Від усієї душі вітаю тебе з цим знаменним святом. Нехай всі твої мрії неодмінно збуваються, а по житті тебе завжди супроводжує успіх, харизма, відвага, удача, і найбільш дорогі тобі люди.

***

Для тебе сьогодні тисяча гарячих привітань, мільйон добрих побажань! А головне, звичайно – побажання щастя! Живи з радістю, веселощами і счастем, і нехай до наступного твого дня народження встигнуть виповнитися мрії!

***

З величезним задоволенням вітаю тебе з Днем Народження! З неймовірним бажанням хочу, щоб здійснилися мої слова в цьому році. Нехай до наступного Дня Народження відбудеться такий прорив у справах, який переверне ваше життя в кращу сторону і вкаже правильний шлях на всі наступні роки! Вітаю!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю в житті успіху і у всьому знаходити гарне, ніколи не скаржитись на здоров'я! Нехай кожен прожитий мить буде гідним, повним сил і впевненості, мужності, благополуччя і справжньої любові!

***

Сьогодні день народження у самого дорогого і улюбленого мені чоловіки. Всі найніжніші і найтепліші слова, я присвячую тобі. Вітаю тебе з днем народження і бажаю величезного щастя. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні мрії. Будь завжди таким гарним, добрим і ніжним. Нехай у твоєму серці завжди квітне весна, хай тільки гарний настрій супроводжує тобі. Бажаю міцного здоров'я, благополуччя. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми супутниками у житті. Люблю тебе, і хочу бачити самим щасливим на світі.

***

Вітаю вас з днем народження, бажаю вам успіху, добра залишайтеся сонячним людиною і позитивним. Нехай у вас буде більше світлого, темного, бажаю вам матеріального достатку і всіх благ.

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі